Google ділитиме пошуковий індекс.
Пошукова система Google у недалекому майбутньому ділитиме пошуковий індекс на дві частини: десктопний і мобільний. Причому мобільний стає первинним і міститиме в собі свіжіший контент.
Уже за кілька місяців користувачі Google, які набирають одні й ті самі запити через смартфони та настільні комп’ютери, помітять серйозну різницю між мобільною і звичайною видачею сторінок результатів пошуку. У Google вирішили робити окрему індексацію для сайтів на мобільних пристроях і окремо від десктопних. Про це написав ресурс Search Engine Land.
Компанія Google розвивала цю ідею вже понад рік. А тривале зростання користувачів мобільних пристроїв переконало керівництво пошукової системи не затягувати з цією ідеєю, а якнайшвидше реалізувати її в ділі.
Про створення двох незалежних один від одного пошукових індексів (мобільного і десктопного) для пошукової системи Google повідомив аналітик корпорації Google Гері Ілш, під час виступу на конференції PubCon, яка була присвячена цифровому маркетингу. Гері також переконав учасників конференції в тому, що Google не збирається відмовлятися від індексу сайтів для настільних комп’ютерів у найближчому майбутньому. При цьому Ілш підкреслив, що індекс для мобільних пристроїв буде свіжішим через безперервну актуалізацію.
До цього Google запустив деяку кількість інших алгоритмів, які були створені для заохочення власників сайтів на оптимізацію своїх ресурсів під мобільні пристрої. Не так давно алгоритми Google почали знижувати в результатах видачі мобільного пошуку веб-сайти, які не оптимізовані для смартфонів і планшетів. Потім компанія презентувала технологію AMP (Accelerated Mobile Pages), яка значно полегшує оптимізацію сторінок сайтів для мобільних пристроїв шляхом введення спрощеного HTML-формату.
Чого чекати веб-майстрам і власникам сайтів.
Наразі не зовсім зрозуміло, яким чином працюватиме мобільний індекс Google. Уже зараз у власників сайтів з’явилися питання, на які вони хотіли б отримати відповіді. Якщо мобільний індекс стане, як обіцяють, «первинним», чи буде він використовуватися для формування відповідей за десктопними запитами? Чи він використовуватиме контент виключно з «мобільнопридатних» сайтів? У скільки разів повільніше актуалізуватиметься десктопний індекс?
Тому якщо Ви досі не оптимізували свій веб-сайт під смартфони та планшети, то час починати активну роботу в цьому напрямку. Бо ризикуєте втратити велику частину органічного трафіку. Замовити оптимізацію сайту під мобільні пристрої Ви можете у наших друзів – веб-студії «IT-Fox»